Feedback na twojej stronie

Kiedy robisz zakupy w wybranych sklepach online, często możesz spotkać się z pojęciem feedbacku. Jest to forma kontaktu po dokonaniu zakupu, w której zostaniesz zapytany o to, czy chcesz przekazać jakąś swoją opinię na temat odbytej transakcji. Mail z takim zapytanie wysyłany jest około tygodnia do dwóch po dokonaniu zakupu. Feedback ułatwia dostarczenie informacji zwrotnej do sprzedawcy, pomagającej mu w udoskonaleniu swoich usług. Firmy oferujące projektowanie stron internetowych, często pytają swoich klientów, czy wyposażyć ich stronę w możliwość wysyłania informacji zwrotnej feedback. Oczywiście, nie każda firma potrzebuje takiego mechanizmu. Jeśli firma nie prowadzi sklepu online, to ilość transakcji zawieranych przez internet będzie raczej znikoma. Można wtedy wykorzystać feedback jako dodatkowy kanał komunikacyjny, ale nie taka była jego pierwotna rola i założenie. Właśnie dlatego feedback najczęściej spotykamy tam, gdzie mamy możliwość robienia e-zakupów. Jak powinien wyglądać taki kanał? Tworzenie stron www zabrze udostępnia nam wiele rozwiązań w tym zakresie. Niektóre formy wiadomości zwrotnej mogą wykorzystywać automatycznie wysyłane maile. Jeszcze inne będą polegały na ręcznie pisanych i wysyłanych wiadomości. W bardziej ekskluzywnej formie, feedback może się opierać na kontakcie telefoniczny. A czy Twoja strona internetowa ma formę uzyskania odpowiedni zwrotnej? Czy planując projektowanie stron skupiłeś uwzględniłeś ten element w swoim projekcie? Jeśli nie, masz jeszcze czas aby to naprawić.

A na poprawe humoru, melodyjka:

Tagged with:
Posted in Pomysły
In Archive
My Account